::: Alexander Büttner Gembira Ke United






Alexander Büttner akan memakai nombor 28 baju untuk Manchester United selepas melengkapkan perpindahannya ke Old Trafford awal minggu ini.

Pemain pertahanan berusia 23 tahun itu diumumkan kepada media di Carrington pagi ini (Jumaat). Büttner berkata: "Saya rasa sangat gembira Ia adalah satu impian untuk bermain buat United saya tahu saya boleh belajar banyak dari pemain di sini dan saya tidak sabar untuk bermain dengan mereka Ia adalah sebuah kelab yang bagus dan semua orang telah membantu saya untuk menyesuaikan diri.. Saya rasa benar-benar gembira berada di sini. "

Sir Alex berkata : "Kami telah memantau Alex untuk seketika Dia mudah menyerang, dan merupakan fullback yang pantas. Ini akan menjadi tambahan yang hebat kepada skuad kami.

"Patrice Evra telah bermain secara purata 48 permainan satu musim untuk tempoh lima tahun lepas, satu statistik yang luar biasa. Beliau masih seorang pemain yang cergas tetapi dia adalah dalam 30-an  dan Alex dapat memberikan kita back-up sekiranya Evra dilanda kecederaan. Beliau juga akan bersaing dengan Patrice untuk kesebelasan utama. "

0 comments:

Post a Comment

Hye...jangan lupa tinggalkan komen anda disini :)