::: Lagu Raya Evergreen





Disebabkan boring xtau nak buat apa2 aku pun openla folder lagu raya aku...bnyak juga lagu raya yang aku ada..haha..walaupun raya lambat lagi tapi xpela aku nak share ngan korang korang senarai lagu raya yang best untuk korang search & dengar.Kalau ada lagu yg best aku tertinggal korang boleh post tajuk kat komen.Ok bye.:)




1) Dendang Perantau - P.Ramlee

2) Balik Kampung - Sudirman

3) Dari Jauh Ku Pohom Maaf - Sudirman

4) Suasana Hari Raya - Sharifah Aini

5) Bersabarlah Sayang -Sanisah Huri

6) Selamat Hari Raya - Saloma

7) Bila Takbir Bergema - Rafeah Buang

8) Pulang Di Hari Raya - Noorkumalasari

9) Satu Hari Di Hari Raya -M.Nasir

10) Kepulangan Yang Dinanti - Aman Shah

11) Cahaya Aidilfitri - Black Dog Bone

12) Bersama di Hari Raya - Cenderawasih 

13)Menjelang Hari Raya - DJ Dave

14) Pulanglah Di Hari Raya -Aishah

15) Selamat Hari Raya - Faidah Joned

16) Seloka Hari Raya - Hail Amir & Uji Rasyid

17) Salam Aidilfitri - Jamal Abdillah

18) Suasana Riang Di Hari Raya - Junainah

19)Sepasang Kurung Biru - Khairil Johari Johar

20) Air Mata Syawal -Siti Nurhaliza

21) Lambaian Aidilfitri - Saleem & Jamal Abdillah

0 comments:

Post a Comment

Hye...jangan lupa tinggalkan komen anda disini :)